FANDOM

Zarys

CEDEF.jpg
Consulenza Esterna Della Famiglia
 ("Zewnętrzni Doradcy Rodziny"; znani również jako CEDEF), organizacja założona przez Pierwszego Strażnika Chmury Vongoli, Alaude, są to zewnętrzni doradcy rodziny Vongola. CEDEF jest sekretną i niezależną organizacją wywiadowczą należącą do Vongoli. Jej siedziba skrywa się pod wyglądem zwykłej spółki. 

Kiedy Giotto, Pierwszy Boss Vongoli, ogłosił Ricardo Drugim Szefem Vongoli, poprzedni chciał podzielić władzę w rodzinie, aby zachowała ona równowagę, zatem zlecił Alaude założyć CECEF.

CEDEF Headquarters.png

Siedziba CEDEF

Członkowie CEDEF są również członkami Rodziny Vongola, ale pozostają poza bezpośrednią kontrolą głównej rodziny. W czasie pokoju posiadają niezwykle mało mocy, ale stają się bardzo ważną częścią rodziny w czasach kryzysu, ponieważ wtedy lider CEDEF staje się drogim dowódcą rodziny, a także łączy się z Bossem Vongoli. CEDEF może być 

zatem uznane za "Drugą Vongolę".

Posiadają również znaczący głos podczas wybierania następnego Bossa Rodziny. Jeśli lider CEDEF i Głowa Rodziny Vongola nie zgadzają się w kwestii, kto zostanie następcą, lider CEDEF ma prawo do wysłania swoich polówek pierścieni Vongola do osoby, którą uważa za słuszna zostania następcą. Kolejny dziedzic jest wybrany, kiedy Polówki Pierścieni Vongola zjednoczą się do Pierścieni Vongoli, po bitwie między dwoma kandydatami na Boss'a.

Członkowie

CEDEF 2.png

Członkowie CEDEF

Istnieje ponad 800 członków CEDEF, choć tylko nieliczni są ukazani. Znane postacie CEDEF to:

Ciekawostki

  • Członkowie CEDEF, z wyjątkiem Alaude i Iemitsu, przestrzegają motywu nazewnictwa ziół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki