FANDOM

Hayto Gokudera
Hayato Gokudera (獄寺 隼人, Gokudera Hayato) urodził się we Włoszech, jest w 3/4 Włochem i 1/4 Japończykiem, posiadał matkę pół-japonkę.

Wygląd

Charakter

Jego celem jest odnieść sukces jako prawa ręka Dziesiątego Bossa Rodziny Vongola. Pomimo swojego buntowniczego wizerunku, Hayato przoduje w nauce, i zawsze ma najwyższe noty na sprawdzianach. Często robi za korepetytora swoich mniej wykwalifikowanych przyjaciół, takich jak Tsuna i Yamamoto. Gokudera opiera również swoje myślenie i sprawność na matematycznej teorii.

Historia

Powszechnie przyjmuje się, że miał wielu prywatnych nauczycieli, gdy był młody, ponieważ był wychowywany w bogatej rodzinie.

Przebieg fabuły

Gokudera jako pierwszy przybył do Japonii, aby sprawdzić wiarygodność Sawady do zostania Dziesiątym Szefem Rodziny Vongola. Jednak, kiedy Tsuna ratuje go przed jego własnymi bombami, Gokudera staje się mu całkowicie lojalny, doprowadzając go nie raz do punktu skrajności.

Po powrocie do przeszłości, aby poddać się próbom Arcobaleno, Gokudera został wybrany wraz z Tsuną do testu Collonelo. Początkowo obaj walczyli na własną rękę, ale w pewnym momencie połączyli swoje siły i razem zdołali przejść próbie, zdobywając tym samym pierwsza pieczęć. Później Gokudera i inni strażnicy łatwo zebrali pozostałe pieczęcie, połączyli razem siły w walce o ostatnią z nich, która należała do Arcobaleno Verde.

Po powrocie do przyszłości, Gokudera został przydzielony przez Dino z przyszłości, do trenowania Lambo i Ryoheia (który dopiero niedawno został zastąpiony na tego z przeszłości), jak maja oni korzystać z pierścieni i pudełek. Został wybrany jako jeden z uchestników gry "Choice", pomiędzy Vongolą a Millefiore. Nadzorowany przez Shoichiego stanął na obronie, jednak jego broń okazała się bezużyteczna wobec mocy Kikyo, który sprawnie uniemożliwił mu użycie swoich pudełek. Próbował później jeszcze coś wskórać, ale okazało się, że było już za późno. Podczas ucieczki Vongoli wraz z Yuni przed Byakuranem i jego Sześcioma Wieńcami Pogrzebowymi, Gokudera znacząco uszkodził urządzenie do teleportacji, spowalniając tym samym ich pościg za Vongolą.

Relacje

Bronie i techniki

Ciekawostki

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki