FANDOM

Helpers book 2
Książka pomocnika
(助太刀 の 書, Sukedachi no Sho) jest to mała, niebieska książka, którą Basil znalazł obok siebie, kiedy po raz pierwszy przeniósł się do przyszłości. Opisane sa w niej różne rzeczy, są to m. in. instrukcja jak korzystać z pudełek, lokalizacja bazy Vongoli, podstawowe informacje na temat bitew jakie miały miejsce w przyszłości, a także informacja na temat wroga - Byakuran'a.

Podczas przygotowań do ostatecznej bitwy z Byakuranem, gdy Gamma wytłumaczył moc Alfina - broni z pudełka Basil'a - Basil powiedział, że książka posiadała kilka informacji również na ten temat. Stwierdził też, że ten kto napisał tą ksiązkę z zaleceniami, miał pomóc "Młodej Vongoli", podczas ich pobytu w przyszłości. Basil wspomniał również, że książ ka ta jest tajna, i gdyby zaszła potrzeba, najeży ją spalić, aby jej istnienie pozostał tajemnicą.

Kiedyś powiedział do Reborn'a, że za każdym razem, kiedy ja czyta, jedo duch Japońskiego samuraja budzi sie w nim.Książka ma Płomień Ostatniej Woli Nieba na okładce, która ma być jako uszczelnienie. Reborn powiedział, że jest on autentyczny, co oznacza, że ktoś z atrybutem Nieba napisał ją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki