FANDOM

Zarys postaci

Spanner2
Spanner był inżynierem w Dziale Technicznym Millefiore jako oficer rangi B Black Spell. Jako geniusz mechaników z Millefiore, był odpowiedzialny za tworzenie jednostek Mosca, w tym King Mosca i Mini Mosca (w anime).  Obecnie jednak Spanner został przyjęty do Vongoli przez Tsunę za to, że pomógł mu dostać się do Shoichiego i ulepszenie X-Burnera. Spanner ma spokojny charakter, i nie przepracowuje się tak, jak Shoichi. Spanner i Shoichi poznali się lata temu na konkursie robotyki w liceum i od tamtej pory są przyjaciółmi. Byli razem również w dziale Technicznym Millefiore, kiesy oboje dołączyli do rodziny. Według anime, Spanner tworzy samemu lizaki i zapytany o to, dlaczego zawsze jest widziany jedzący je, odpowiada, że spożywanie cukru utrzymuje wydajną pracę mózgu.

Jest techno-holikiem i kocha Japonię z powodu ich osiągnięć w dziedzinie robotyki. jest również zainteresowany mocą Vongoli, do punktu, w którym nie zważając na nic zdradził swoja rodzinę i pomógł Tsunie wykończyć X-Burnera. Uwielbia konturęcję do tego stopnia, że jeśli chodzi o inżynierie mechaniczną, podjął się wyzwania rywalizacji z Gianninim na najlepszego technika Vongoli.

Wygląd

Spanner jest blondynem, który zawsze nosi na sobie zielony kombinezon mechanika i czarne buty.

Osobowość

Historia

Przebieg fabuły

Bronie i techniki

Ciekawostki

  • Jego imię oznacza "Spanner" oznacza klucz francuski.

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki