FANDOM

Zarys Postaci

Viper(バイパー,Baipà) nosiciel Smoczka Mgły Arcobaleno. Pod imieniem Esper Mammon (精子•マーモン, Espā Māmon) jest członkiem niezależnego oddziału zabójców rodziny Vongola - Varii. Znany jako najsilniejszy Iluzjonista Varii, Viper posiada zdolność rzucania iluzji a także lokalizację dowolnej osoby przez kichnięcie na kawałek papieru (zawsze ze sobą nosi rolkę papieru), śluz przykleja się do papieru i pokazuje mapę prowadzącą do celu. Za wyjątkiem Prób Arcobaleno, Viper pracuje tylko za pieniądze i przez to reprezentuje w Varii grzech chciwości. Nosi ze sobą żabę o imieniu Fantasma, która zazwyczaj przesiaduje na jego głowie. Po przemianie w żółtego Uroborosa (węża pożerającego własny ogon), tworząc aureolę, Fantasma daje Mammonowi zdolność latania; viper twierdzi, że sam próbował przełamać Klątwę Arcobaleno i, że zapieczętował swój Smoczek, specjalnym Łańcuchem, aby inne Arcobaleno go nie wykryły. W przyszłości Łańcuch Mammona został zastąpiony przez nasadkę, która może ukryć także moc Pierścieni.

Wygląd

0123 Viper

Viper przed nałożeniem Klątwy.

Osobowość

Historia

Przebiegł fabuły

Relacje

Ciekawostki

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki