FANDOM

Zarys Postaci

Xanxus
Xanxus
jest obecnym przywódcą Varii, adoptowany syn Dziewiątego Volngoli, był on głównym antagonistą podczas Varia Arc. Podczas Varia Arc on i Tsuna walczyli o Pierścień Nieba Volngoli i pozycję Dziesiątego Bossa Vongoli. Później, podczas Future Arc, pozostaje on liderem Varii i prowadzi najazd przeciwko Millefiore, obierając za cel ich główną siedzibę we Włoszech. Walczy z jednym z Fałszywych Wieńców Pogrzebowych, łatwo wygrywa pokazując tym, że jego siła znacznie wzrosła w stosunku do przeszłości.

Wygląd

Xanxus posiada na całym ciele blizny zadane przez Punkt Zero Dziewiątego: Pierwsza edycja, najbardziej rozpoznawalna jest blizna na lewym policzku. Podczas Varia Arc jego włosy są kolczaste i nastroszone z wygolonymi bokami. Są one również ozdobione piórami i ogonami zwierząt (prawdopodobnie, jest to szop) na karku, opadające na lewe ramię i zachodzące na przód tak, aby były widoczne. Na ramionach ma kurtkę od uniformu Varii, podobnie jak pelerynę. Nosi białą koszulę, czarne spodnie i luźno związany krawat wraz z czarnymi butami, posiada również tatuaż na lewym ramieniu. Podczas Future Arc, około 10 lat później jego włosy urosły, są dłuższe i nie tak kolczaste jak wcześniej. Usunął ogon zwierzęcy, a jego włosy są już mniej zdobione piórami i koralikami. ma on również wytatuowana rzymskie X na obu ramionach, a nie tylko na jednym. Jego buty podczas Future Arc mają przesadnie rozkładające się mankiety, przez co przypominają buty piratów.

Historia

Xanxus As A Kid

Xanxus urodził się w ubóstwie, opiekowała się nim jedynie jego chora psychicznie matka. To właśnie ona odkryła jego Płomień Gniewu, kiedy był jeszcze bardzo młody, i przyprowadziła go do Dziewiątego Vongoli. Podczas konfrontacji jej, Xanxusa i Dziewiątego Bossa Vongoli, młody Xanxus pokazał swój płomień. Dziewiąty kucnął obok niego i obwiązał szalik wokół jego szyi, potwierdzając, że jest on jego synem mimo, iż nigdy wcześniej nie widział on jego, oraz jego matki na oczy.

Osiem lat przed rozpoczęciem konfliktu o Pierścienie, Xanxus odkrył swoje prawdziwe pochodzenie, czytając pamiętnik Timoteo, odkrywając, że nie jest on jego prawdziwym synem, a Timoteo nie ma zamiaru dać mu stanowisko następnego Bossa Vongoli, bo nie posiada krwi Vongoli.

Przebieg fabuły

  • Varia Arc
  • Future Arc
  • Future Final Battle Arc
  • Inheritance Ceremony Arc
  • The Curse of the Rainbow Arc

Broń i techniki

Ciekawostki

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki